فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


تصویر و قیمت سرویس خواب مدل ABS (بازار رویا)

Acrylonitrile botadiene styrene که به اختصار آن را ABS می نامند. یک پلیمر نفتی (پلاستیک) می باشد که در صنایع مختلف دارای کاربرد فراوان است. که بسیار مقاوم در برابر ضربه و حریق میباشد درجه ذوب ۲۰۰ درجه سانتی گراد و درجه سوختن آن 220 درجه سانتی گراد می باشد .و همانطور که اشاره شد به دلیل پلاستیک بودن کاملا ضد آب و ضد خش میباشد. این سرویس شامل تخت خواب دو نفره به ابعاد 180*200 سانتی متر و دو عدد پاتختی ، میز آرایش و صندلی میز آرایش وآینه میباشد.

قیمت سرویس: 3,800,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب بازار رویا (1)

تصویر و قیمت خرید سرویس خواب دو نفره مدل سناتور (بازار رویا)

سرویس خواب و تختخواب دو نفره مدل سناتور با طراحی زیبا و قیمتی مناسب از تولیدات گروه تولیدی آلاله میباشد که در ساخت آن تماما از MDF استفاده شده و این سرویس شامل تختخواب دو نفره به ابعاد 180*200 سانتی متر و دو عدد پاتختی ، میز آرایش و صندلی میز آرایش وآینه میباشد.

قیمت سرویس: 1,900,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب بازار رویا (5)

تصویر و قیمت سرویس خواب عروس مدل اهورا (بازار رویا)

سرویس خواب مدل اهورا یکی از  تولیدات گروه تولیدی آلاله میباشد که در ساخت آن تماما از چوب راش استفاده شده و این سرویس شامل تخت عروس به ابعاد 180*200 سانتی متر و دو عدد پاتختی ، میز آرایش و صندلی میز آرایش وآینه میباشد.

قیمت سرویس: 3,000,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب بازار رویا (2)



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

  • yhs sa
  • ۰
  • ۰


تصویر و قیمت سرویس خواب رومیسا (سنا چوب)

قیمت این مدل برای نیم سرویس بوده که شامل تخت، پاتختی، کنسول و پاف چرمی است. سایر متعلقات مانند کمد ، عسلی ، آینه ، فایل دارای قیمت مجزایی می باشند.

قیمت نیم سرویس: 3,049,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب سناچوب (5)

تصویر و قیمت سرویس خواب ساویس (سنا چوب)

طراحی ساویس به گونه ای صورت گرفته است که فضای کافی برای خواب شما را تامین می کند. اگر جزو افرادی هستید که ترجیح می دهید چند دقیقه بعد از بیداری، از تخت خود جدا شوید، ساویس این دقایق را لذت بخش تر می کند. این طرح سالها مهمان خانه شما می ماند با این ویژگی که در طول تمامی این سالها همچنان محبوبیتش را حفظ خواهد کرد.

قیمت این مدل برای نیم سرویس بوده که شامل تخت عروس ، پاتختی، میز آرایش ، قاب آینه و پاف چرمی است. سایر متعلقات دارای قیمت مجزایی می باشند.

قیمت نیم سرویس: 2,249,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب سناچوب (6)

تصویر و قیمت سرویس خواب دو نفره آکاژو (سنا چوب)

قیمت این مدل برای نیم سرویس بوده که شامل تخت، پاتختی، کنسول ، قابی آینه و پاف چرمی است. سایر متعلقات دارای قیمت مجزایی می باشند.

قیمت نیم سرویس: 3,981,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب سناچوب (3)


برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

  • yhs sa