فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تکنولوژی فورجینگ سر به سر میلگرد

تاریخچه فورجینگ میلگرد: این تکنولوژی در سال 1952 میلادی با هدف کاربرددر صنایع ریلی وخط آهن ابداء ودر پی آن به علت صنعتی شدن...

ابنیه پا به عرصه صنعت ساختمان نهاد.

 

از عمده دلایل ظهور این نو آوری میتوان به موضوع وبحث مهم مقاوم سازی و تضمین استحکام سازه های بتنی اشاره نمود که نتیجه آن  افزایش ضریب امنیت جانی ومالی ساکنان و کاربران این سازه ها بود.اولین مبتکران واستفاده کنندگان از این تکنولوژی سازمان راه و شرکتهای نصب خطوط ریلی در کشور کانادا بودند که با استفاده از این روش توانستند جایگزین مطمئن تر و مناسبتری را  نسبت به سایر روشهای اتصال ریلهای آهن (کلمپینگ ،ترمیت و...)  به دنیای جوش  فلزات معرفی نمایند.
در پی آشنایی  محققان و صاحبنظران صنعت ساختمان بلوک شرق آسیا ،بالاخص کشور زلزله خیز ژاپن با این تکنولوژی ،بر آن شدند با تغییر کاربری این متد به جوش میلگرد ها و آرماتورها ،روش جدیدی را در اتصال سازه های بتنی ابداء نمایند.
این روش (GAS PRESSURE WELDING )به سرعت در این کشور فراگیر شد و دستاورد آن اجراء اکثر پروژه های عمرانی با این روش بود.
 
دستگاه جوشکاری فورجینگ سر به سر میلگرد ها (کاربردها):
-اتصال میلگرد های ستونها در سازه های بتنی
-اتصال میلگرد های فونداسیونها
-اتصال میلگرد ها در سبد بافی وشمع ها در طول و تیپهای گوناگون
-اتصال میلگرد های ضایعاتی وپرت
-اصلاح واتصال بولتهای شکسته و آسیب دیده
-اتصال میلگرد های دیوارهای برشی
-اصلاح  و افزایش طول ریشه های کوتاه
-اتصال میلگرد های به کار رفته در تیر برق ها
و ...
روش کار:
در این روش میلگرد ها به صورت سر به سر و بدون هیچ گونه مواد افزودنی ،توسط حرارت حاصل از سوختن گاز استیلن و اکسیژن ،به دمای خمیری شدن(1250 درجه سانتیگراد) میرسند و توسط فشار حاصل از سیلندر هیدرولیک ،به یکدیگر فورج می شوند. مدت زمان در نظر گرفته شده برای یک اتصال (جهت یک سایز متوسط میلگرد) حدود 60 ثانیه می باشد.
مزایای روش جوشکاری سر به سر میلگرد:
-افزایش مقاومت در محل اتصال به علت افزایش قطر
-صرفه جویی در مصرف میلگرد حدود %30
-کاهش خطا های انسانی در مبحث آرماتوربندی و چیدمان میلگرد ها
-کاهش وزن سازه به علت حذف اورلب
-افزایش مقاومت سازه  در برابر نیروهای خارجی (زلزله و ...) بواسطه کاهش وزن سازه
-افزایش اختلاط بتن با میلگرد به علت کاهش حجم میلگرد
-امکان ویبره خوری بهتر و ایده آل تر به علت کاهش حجم آرماتورها
-حفط یکپاچگی آنالیز بار در محل اتصال
-کاهش هزینه حمل و نقل به علت کاهش مواد مصرفی
-توانایی ایجاد اتصال با حداقل طول
-حفظ خواص متالوژیکی آرماتورها
-امکان اتصال سایزهای مختلف (طبق استاندارد )به یکدیگر
-سرعت اجراء بالا، با صرف کمترین هزینه و جلوگیری از اتلاف وقت پرسنل اجرایی آرماتور بند
-امکان اتصال میلگرد های پرت وضایعاتی
-قابلیت استفاده در تمامی حالت ها
-عدم نیاز به برق سه فاز
-کاربری آسان و قابل حمل بودن توسط نیروی انسانی
-و...

 

فروش دستگاه جوش سر به سر در بخش آگهی رایگان شهر24

  • yhs sa
  • ۰
  • ۰

معرفی جدیدترین مدل مبل تختخواب شو 

مبل‌های تختخواب شو یا مبل‌های تخت خوابی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای فراهم کردن آسایش حال مصرف‌کنندگان در فضاهای کوچک به شمار می‌روند. این‌ گونه مبل‌ها عموماً به‌صورت کاناپه‌های دو نفره و سه‌ نفره تهیه می‌شوند. البته گاها برخی از آن‌ها به‌صورت مبل‌های یک‌ نفره نیز تهیه و ساخته می‌شوند که در این صورت به‌ عنوان تخت یک‌ نفره مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین رنگ‌بندی و نوع طراحی این نوع مبل‌ها نیز بسیار متنوع است. به‌ عنوان‌ مثال برخی از این مبل‌ها خود دارای تشک مخصوص تخت هستند و برخی دیگر این قابلیت را ندارند و شما باید از تشک‌های مخصوص تخت بهره بگیرید. شش مدل از جدیدترین مدل مبل‌های تختخواب‌شو ۹۹، موضوع مورد بحث ما در مقاله پیش رو است.

 

آگهی تبلیغاتی جهت خرید انواع مبل تخوابشو در سایت دیوار

۱. مبل راحتی تختخواب شو شیک و مدرن

این مبل به‌ صورت کاناپه دو نفره ساخته‌ شده است. استفاده از آن در اتاق نشیمن یک گزینه بسیار مناسب است؛ زیرا شما در زمان استراحت بدون نیاز به‌ وسیله خاصی تنها با یک بالشت و پتو و با سه حرکت، یک‌ تخت خواب در کنار خود دارید!

زمانی که کاناپه را از سمت بالا به پایین می‌کشید، مشاهده می‌کنید که یک‌ تخت در زیر کاناپه قرارگرفته است. تشکی در زیر کاناپه تعبیه‌شده است که کار شما را بسیار ساده کرده است و شما نیاز به تهیه تشک برای این تخت ندارید. (در ویدیوی آخر این مطلب، می‌توانید نحوه کار تمامی این مبل‌های تختخواب شده را به طور کامل مشاهده کنید)

و زمانی که تخت با سه حرکت رو به عقب بسته می‌شود، بدون اینکه به ترکیب اولیه کاناپه دست‌ خورده باشد، می‌توانید از آن استفاده کنید.

از مزیت‌های این مبل تختخواب‌شو  این است که شما نیاز به تشک برای استراحت ندارید؛ همچنین بعد از استفاده از آن، شکل و ظاهر اولیه آن بدون تغییر باقی می‌ماند. پایه‌های فلزی محکم تخت ایمنی شما را در زمان استراحت به‌ خوبی حفظ می‌کند. همچنین با تعبیه کردن یک میز کوچک بر روی دسته می‌توانید از قابلیت آن نیز بهره ببرید. این مورد یک اکسسوری مناسب برای قرار دادن چایی و یا قهوه روی دسته مبل به هنگام تماشای تلویزیون محسوب می‌شود.

همچنین شما می‌توانید با استفاده از یک روتختی و چند بالشت، آن را به یک‌ تخت خواب دونفره در اتاق‌ خواب خود تبدیل کنید و در صورت نیاز از کاناپه آن استفاده کنید.

۲. مبل راحتی تخت شو رامونا

اگر به دنبال خرید ست مبلمان راحتی هستید که کاناپه آن قابلیت تخت شدن داشته و بتوانید از آن استفاده کنید، مبل راحتی تختخواب شو رامونا می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای شما باشد. چرا که کاناپه سه نفره این مدل قابلیت تختخواب شدن داشته و در عین حال به هیچ وجه مشخص نیست که کاناپه تختشو است و به نظر یک مبل سه نفره معمولی می‌آید.

مبل تخت شو

در کاناپه سه نفره مبل راحتی رامونا از یرق آلات بسیار محکم و بادوامی استفاده شده است تا طول عمر این مبل بالا رفته و در اثر باز و بسته شدن در طولانی مدت از کیفیتش کاسته نشود.

مبل تختشو رامونا

در صورتی که قصد خرید این مدل را داشته باشید، می‌توانید جزئیات و قیمت آن را در فروشگاه مبلمان و دکوراسیون توکامارت و در قسمت خرید مبل راحتی تخت شو رامونا مشاهده کنید.

۳. کاناپه راحتی تختشو

دومین مبل از سری نمونه‌های جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۸ که قصد معرفی آن را داریم، کاناپه دونفره‌ای است که قابلیت تبدیل‌ شدن به تختی راحت را دارد. از مزیت‌های بارز این تخت استفاده از تخت یک‌ نفره و دو نفره آن است. شما در صورت نیاز می‌توانید از کاناپه و تخت یک‌ نفره آن به‌ صورت هم‌زمان بهره ببرید. همچنین می‌توانید به‌ راحتی از دو تخت برای استراحت استفاده کنید. برای این کار به‌ صورت کشوی از زیر کاناپه تخت را به بیرون بکشید و تخت دوم را با جابجا کردن بالشت‌های روی مبل به دست بیاورید. (نحوه انجام این کار در کلیپ آخر متن کاملا مشخص است)

شما با استفاده از دو تشک تخت، بالشت و پتو، صاحب یک‌ تخت خواب دو نفره می‌شوید. پس‌ از اینکه استراحت شما تمام شد، به‌ راحتی با چند حرکت می‌توانید تخت را به حالت کاناپه‌ای تبدیل کنید. از مزایای استفاده از این مدل تختخواب‌ها می‌توان به بهره‌گیری از فضا اشاره کرد. شما بدون خرید تخت با یک تیر دو نشان می‌زنید. استفاده از کاناپه و تخت به‌صورت هم‌زمان از مزایای این مدل تختخواب‌ها به شمار می‌رود.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

۴. مبل چوبی تختخواب شو کلاسیک

یکی از شیک‌ترین و کلاسیک‌ترین کاناپه‌های تختخواب‌شو این مدل است. در نگاه اول شما صاحب یک کاناپه چوبی شیک به انضمام یک کتابخانه زیبا و کوچک هستید.

با باز کردن کشوی زیر کاناپه، اکنون شما می‌توانید تمام وسایل لازم و ضروری خود را در آن جایگذاری کنید. تا به‌ حال شما شاهد یک کاناپه، کتابخانه و کشوی بزرگ و جادار هستید.

 

 

می‌توانید درحرکت چهارم با باز کردن کاناپه به‌ راحتی پای خود را دراز کرده و به استراحت بپردازید. برای این منظور از دو بالشتی که بر روی کاناپه تعبیه‌ شده است، برای استفاده بهره ببرید و بالشت سوم را به‌ صورت پشتی در پشت کمر خود قرار دهید.

حرکت چهارم بدون شک شما را شگفت‌زده خواهد کرد؛ می‌توانید از بالشتی که در پشت کمر خود قرار داده بودید، برای پر کردن قسمت سوم استفاده کنید.

حال شما شاهد یک‌ تخت خواب بزرگ سه‌ نفره هستید که تنها با چند حرکت از یک مبل راحتی بوجود آمده است. یک‌ تخت خواب چوبی شیک که با استفاده از یک کتابخانه چوبی جلوه داده‌ شده است.

نمای تخت از روبرو شبیه به یک‌تخت چوبی کلاسیک و شیک است که گویی دو کشو در پایین تخت تعبیه‌ شده است. این به دلیل طراحی زیبای آن در زمان ساخت است که شما چنین تصوری می‌کنید.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

در پایان، با جایگذاری دوباره وسایل، شما شاهد یک کاناپه دو نفره شیک هستید که می‌توانید در زمان استراحت از آن بهره ببرید. این مدل جدید مبل تختخواب شو می‌تواند برای افرادی که عاشق مطالعه قبل از خواب هستند بسیار مناسب باشد. چرا که به راحتی می‌توانند کتاب‌های خود را در قفسه کناری مبل قرار داده و آن را هر زمانی که خواستند مطالعه کنند.

۵. مبل تختخواب شو آلبرتا

آلبرتا نیز همانند مدل رامونا به صورت ست کامل قابل سفارش بوده برای افرادی که به دنبال خرید یک مدل مبل راحتی هستد که کاناپه سه نفره آن قابلیت تختخواب شدن داشته باشد، گزینه‌ای مناسب به حساب می‌آید. مبل آلبرتا در رنگ بندی‌های مختلفی موجود بوده و می‌توانید آن را با سلیقه خود و با هر پارچه‌ای که مد نظرتان باشد خریداری کنید.

مبلمان تخت شو آلبرتا

در زیر می‌توانید تصاویری از کاناپه سه نفره این مدل را مشاهده کنید که پشتی آن قابلیت چرخش ۱۸۰ درجه‌ای داشته و می‌توانید در مواقعی که قصد استراحت دارید آن را بچرخانید تا کاناپه تبدیل به تخت شده و به سادگی از آن استفاده کنید. در ست مبل راحتی آلبرتا از لمسه کاری نیز استفاده شده و همین امر زیبایی این مدل را دو چندان می‌کند. برای مشاهده جزئیات کامل، قیمت و خرید این مدل، می‌توانید به صفحه مربوط به این مدل در فروشگاه مبل و دکوراسیون توکامارت مراجعه کرده و جزئیات و تصاویر بیشتر مدل آلبرتا را مشاهده کنید.

کاناپه تخت شو

۶. مبل تختخواب شوی کنترلی

مبل کنترلی یکی از کاناپه‌هایی است که به‌ صورت اتوماتیک به تخت تبدیل می‌شود. ظاهر این مبل بسیار شیک و ساده است.  شما در زمان نیاز به استراحت می‌توانید از این کاناپه زیبا به‌جای تخت استفاده کنید.

یک‌ تخت خواب دو نفره در کنار یک کاناپه دونفره شما را به خواسته‌هایتان می‌رساند. برای استفاده بهتر از فضاهای کوچک، شما می‌توانید از این گونه تختخواب‌های زیبا بهره ببرید.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

در مدل کنترلی که در کلیپ مشاهده خواهید کرد، تشک تخت بر روی کاناپه تعبیه‌شده است.

کاناپه کلاسیک کارملا

کاناپه کلاسیک کارملا

۶. کاناپه تختخواب شو شیک و زیبا

در اتاق نشیمن بدون شک این مدل زیبا است. کوسن‌های بزرگ و نرم با پشتی‌های متحرک، از مزایای این مدل به شمار می‌روند.

شما در زمان مشاهده تلویزیون با استفاده از این مدل کاناپه می‌توانید ارتفاع پشت گردن خود را به‌ راحتی تنظیم کنید. در صورت تمایل می‌توانید از ارتفاع بلند آن با باز کردن پشتی رو به سمت عقب استفاده کنید. در صورت عدم نیاز به ارتفاع زیاد و استفاده از پشتی به‌ جای بالشت می‌توانید از ارتفاع کوتاه آن استفاده کنید.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

در صورتی که احساس کردید نیاز به استراحت دارید، به‌ راحتی می‌توانید با کشیدن رو به سمت جلوی بندی که روی کاناپه تعبیه‌ شده است، صاحب یک‌ تخت دو نفره زیبا شوید. در ادامه مشاهده خواهید کرد که دو بالشت در زیر کاناپه به همراه یک تشک تعبیه‌ شده است. شما می‌توانید از بالشت‌های خود تخت و در صورت تمایل از کوسن‌های مبل به‌صورت تاشو برای استراحت استفاده کنید.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

همچنین این مدل کاناپه تخت شو به‌ صورت مبل یک‌ نفره نیز موجود است که شما به‌ راحتی می‌توانید از تخت یک‌ نفره آن استفاده کنید. این مدل جدید مبل تختخواب شو را می‌توانید در کلیپ انتهایی متن مشاهده کنید.

۶.

نمونه بعدی در سری جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۸ به صورت مبل است که می‌توانید آن را به یک تختخواب راحت تبدیل کنید. این مبل یکی از زیباترین مدل‌های مبل ال است که شما می‌توانید از مزایای بی‌نظیر آن نهایت استفاده را ببرید. در این نمونه مبل به‌ صورت ال در رنگ‌بندی‌های متنوع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸ نارنجیجدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸ کرمیجدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸ سبزجدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸ سفید

میز کار فشاری که بر روی دسته مبل تعبیه‌شده است، به شما این قابلیت را می‌دهد که به‌راحتی چای و نوشیدنی بر روی آن قرار دهید. همچنین در زیر آن می‌توانید وسایل ضروری مثل کنترل تلویزیون را قرار دهید که در دست و پای شما نباشد و آسیب نبیند.

مزیت دیگر این مبل ال این است که در گوشه پایین مبل یک کتابخانه تعبیه‌شده است. با استفاده از کتاب و لوازم تزئینی زیبا می‌توانید به دیزاین آن بپردازید.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

پایه‌های استیل و محکم این مدل مبل امنیت شما را در زمان استراحت و خواب به‌خوبی حفظ می‌کند و همچنین باعث شکیل‌تر شدن آن نیز شده است.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

همچنین می‌توانید از یک میز اضافه در پایین مبل برای استفاده بیشتر بهره ببرید که قابلیت جدا شدن از مبل را دارد.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

قسمت ال مبل به‌ صورت فشاری از تخت جدا می‌شود و جای بسیار زیادی را برای قرار دادن وسایل شما مثل پتو و بالشت را فراهم می‌کند.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

درنهایت با کشیدن مبل به سمت جلو، شما یک‌ تخت خواب دو نفره بزرگ خواهید داشت. زیبایی بی‌نظیر این مبل ال چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به شما توصیه می‌شود برای شرکت و یا دفتر کار خود از این‌ گونه مبل‌ها استفاده کنید. شما به‌ راحتی با یک تیر چند نشان می‌زنید، زیرا صاحب یک کشو بزرگ، کتابخانه، میز کار، مبل ال و یک‌ تخت خواب برای زمان‌هایی که خسته هستید، خواهید شد.

جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸ جدیدترین مدل مبل تختخواب شو ۹۷ ؛ مدل‌های مدرن و شیک ۲۰۱۸

 

جهت خرید انواع مبل تخوابشو در آگهی رایگان شهر24

 

  • yhs sa