فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

یک اتاق خواب راحت و رمانتیک، اتاقی است که در آن احساس آرامش کنید. انتخاب یک سرویسخواب  با قابلیت های بالا و در عین حال شکیل و زیبا، مهم و حساس است. سرویس خواب سلطنتی شبنم با طراحی مدرن و چشم نواز، می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.

سرویس خواب سلطنتی شبنم در ابعاد 180*200 سانتیمتر طراحی شده است. هرچند انتخاب نوع و اندازه تخت خواب را ابعاد اتاق خواب تعیین می‌کند؛ اما این سرویس خواب در ابعاد استاندارد ساخته شده و متناسب با فضای اکثر اتاق ها می باشد.

در ساخت سرویس خواب سلطنتی شبنم از چوب راش بهره گرفته شده است. از مزیت های چوب راش می توان به استحکام و مقاومت بالای آن اشاره کرد. قسمت نشیمن صندلی میز آرایش با توجه به نحوه ساخت آن نشیمنی راحتی به شما خواهد بخشید. قید ‌های کنار تخت‌خواب و قسمت‌های صاف این سرویس خواب از ام دی اف (MDF) ساخته شده است.

استفاده از رنگ سفید در طراحی این سرویس خواب، بعد از یک روز کاری پر مشغله، آرامش را به شما هدیه خواهد داد. در طراحی این سرویس خواب هنر منبت‌کاری به چشم می‌خورد. همچنین هنر الوان کاری در نقاشی روی سرویس خواب که در نهایت ظرافت و زیبایی نقش بسته, هارمونی زیبایی به سرویس خواب بخشیده است.

سرویس خواب سلطنتی شبنم در رنگ بندی نا محدود ارائه شده است تا مشتریان با سلایق متفاوت به راحتی رنگ مورد علاقه شان را انتخاب نمایند. برای انتخاب رنگ سرویس خواب می توانید از ماژول های سفارش محصول نسبت به انتخاب آن اقدام نمایید.

سرویس خواب سلطنتی شبنم شامل یک تخت خواب دو نفره به ابعاد 180*200 ، آینه، میز آرایش، دو عدد میز پاتختی  و یک صندلی میز آرایش می‌باشد. این سرویس خواب دارای10 کشو بوده 6 کشوی آن در میز آرایش و 4 کشوی آن در پاتختی های کنار تخت خواب می‌باشد که مزیت مهم برای کسانی است که در سرویس خواب به دنبال کشو های زیاد می باشند. طراحی میز آرایش این سرویس خواب، به گونه ای است که می توان پاها را در داخل آن برد و به راحتی به آینه و وسایل روی میز دسترسی داشت. طراحی قسمت تاج آینه و تخت خواب باهم دیگر هماهنگ بوده که زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

ارتفاع مناسب پایه‌های تخت خواب و میزها، نظافت آسان تر را برای شما به ارمغان آورده است. به طور کلی قابلیت های سرویس خواب سلطنتی شبنم را می‌توان در این سه کلمه خلاصه کرد: شیک، مقاوم و کارآمد.

مدت زمان آماده سازی سرویس خواب شبنم 8 روز کاری می باشد.

 

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

 

  • yhs sa