فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

۱- کدام روتختی برای کدام تختخواب!

به دلیل تنوع در رنگ و شکل، انتخاب آن برای اتاق خواب ممکن است دشوار به نظر برسد. پیش از خرید اگر به نکاتی همچون سنتی یا امروزی بودن آن، مجلل یا ساده بودن، رنگ سرد یا گرم داشتن آن توجه داشته باشید، می توانید درست ترین انتخاب را داشته باشید. همچنین به یاد داشته باشید هر روتختی ای برای هر تختی مناسب نیست؛ چرا که به عنوان مثال، تختخوابی با چوب های سنگین و کار شده مطمئنا سبک های مجلل و سنگین را طلب می کند و انواع  ساده با رنگ های ملایم برای تختخواب هایی ساده که تاج بلند ندارد مناسب هستند.

۲- مرغوبیت و کیفیت یک اصل است

بهتر است قبل از خرید روتختی و روبالشی و ملحفه ها از سایز دقیق تشک و بالش ها مطمئن شوید؛ چرا که برخی تشک ها و بالش ها اندازه استاندارد ندارند. جنس ملحفه ی روی تشک نیز باید از جنس نخ یا کتان نرم و لطیف باشد تا هنگام تماس بدن با آن حساسیت ایجاد نکند. همچنین به دلیل شست و شو زیاد ملحفه روتشکی باید جنس آن مرغوب و با کیفیت باشد.

۳- روتختی هایی با نقش و نگار اسلیمی

اگر تمایل دارید اتاق خوابی با چیدمانی سنتی داشته باشید، می توانید از مدل هایی با نقش و نگار اسلیمی یا  چهل تیکه استفاده نمایید و با کوسن های ترمه دوزی شده،  تختخواب خود را تزیین کنید.

۴- روتختی های کتان

برای اتاق خواب هایی که وسایل آن فانتزی است، استفاده از جنس کتان که بسیار نرم است و طرح های شاد و رمانتیک دارد، فضای اتاق خواب را امروزی و جوان پسندانه خواهد کرد.

۵- روتختی هایی از جنس ابریشم و ساتن

جنس و رنگ روتختی نقش بسیار زیادی در زیبایی اتاق خواب دارد. پس بهتر است از نوع مرغوب و باکیفیت آن خریداری شود تا در صورت شست و شو زیبایی و کیفیت آن حفظ شود و رنگ آن در شست و شو از بین نرود. روتختی هایی از جنس ابریشم و ساتن به دلیل نرم و براق بودنشان و نیز تنوع در رنگ و شکل آنها بسیار برای اتاق خواب مناسب است. نکته قابل توجه اینکه روتختی های ساتن و ابریشمی برای اتاق خواب های فانتزی و اسپورت گزینه مناسبی نیستند.

۶- فصول سرد، فصول گرم

در هنگام انتخاب بایستی ابتدا به رنگ دیوار و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب توجه نمایید تا هماهنگی میان آن ها به اتاق رنگ و حجم و عمق بخشد. همچنین می توانید در فصول سرد از رنگ های گرم و تیره مانند رنگ های زرشکی و سورمه ای و در فصول گرم از رنگ های روشن و کمرنگ استفاده نمایید.

برای آگاهی و خرید از بهترین مدل ها با بهترین کیفیت ها به لینک فروش تختخواب مراجعه کنید

  • yhs sa
  • ۰
  • ۰

از اولین ها باشید 
تخت خوابهای عروسکی به مناسبت ورودشان به بازار تخفیف خوردند 
تخت خوابهای بامزه با شخصیتهای محبوب کارتونی 
کودک شمار ادر آغوش میگیرند. 
قسمت داخلی تخت به دوصورت بنا به خواسته مشتری آماده میشود
1. تخت خواب چوبی که روی آن تشک قرار میگیرد =قیمت عروسک+450 تومن 
2.یک تشک عرض 40 داخل عروسک قرار میگیرد=قیمت عروسک + 450 یا 650 تومان تشک شرکت رویال 

جهت پاسخگویی به سوالات ویا ثبت سفارش به لینک فروش تختخواب سر بزنید

فروشندگان انواع کالای خواب میتوانند آگهی خود را در سایت شهر24 به صورت رایگان ثبت نمایند

  • yhs sa