فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

  • ۰
  • ۰


تصویر و قیمت سرویس خواب مدل ABS (بازار رویا)

Acrylonitrile botadiene styrene که به اختصار آن را ABS می نامند. یک پلیمر نفتی (پلاستیک) می باشد که در صنایع مختلف دارای کاربرد فراوان است. که بسیار مقاوم در برابر ضربه و حریق میباشد درجه ذوب ۲۰۰ درجه سانتی گراد و درجه سوختن آن 220 درجه سانتی گراد می باشد .و همانطور که اشاره شد به دلیل پلاستیک بودن کاملا ضد آب و ضد خش میباشد. این سرویس شامل تخت خواب دو نفره به ابعاد 180*200 سانتی متر و دو عدد پاتختی ، میز آرایش و صندلی میز آرایش وآینه میباشد.

قیمت سرویس: 3,800,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب بازار رویا (1)

تصویر و قیمت خرید سرویس خواب دو نفره مدل سناتور (بازار رویا)

سرویس خواب و تختخواب دو نفره مدل سناتور با طراحی زیبا و قیمتی مناسب از تولیدات گروه تولیدی آلاله میباشد که در ساخت آن تماما از MDF استفاده شده و این سرویس شامل تختخواب دو نفره به ابعاد 180*200 سانتی متر و دو عدد پاتختی ، میز آرایش و صندلی میز آرایش وآینه میباشد.

قیمت سرویس: 1,900,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب بازار رویا (5)

تصویر و قیمت سرویس خواب عروس مدل اهورا (بازار رویا)

سرویس خواب مدل اهورا یکی از  تولیدات گروه تولیدی آلاله میباشد که در ساخت آن تماما از چوب راش استفاده شده و این سرویس شامل تخت عروس به ابعاد 180*200 سانتی متر و دو عدد پاتختی ، میز آرایش و صندلی میز آرایش وآینه میباشد.

قیمت سرویس: 3,000,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب بازار رویا (2)



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجعه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی