فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

  • ۰
  • ۰

تصویر و قیمت سرویس خواب مدل لیون (بُلج)

تخت چوبی در ابعاد 200*160 عرضه می شود و قابلیت تغییر ابعاد در سایز های بزرگ تر و کوچک تر را دارد. همان طور که در تصویر مشخص شده فقط یک سمت سرویس خواب دارای 4 عدد کشو می باشد و در قسمت تاج تخت فضایی مناسب برای قرار گیری لوازم طراحی شده و علاوه بر آن دو عدد نور مخفی ایجاد شده است. دراور سرویس خواب لیون را می توان بهترین تکمیل کننده سرویس خواب دانست زیرا علاوه بر طراحی هماهنگ با دیگر اجزا می تواند برای کاربر خود فضایی مناسب ایجاد کند.دراور دارای 3 عدد کشو بزرگ و یک عدد درب می باشد که از طراحی منحصر به فرد و در عین حال ساده بهره می برد و بسیار منظم از رنگ بندی استفاده شده است.

قیمت سرویس: 1,400,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب عروس دو نفره بلج (5)


تصویر و قیمت سرویس خواب شبنم (دیجی چوب)

سرویس خواب عروس سلطنتی شبنم در ابعاد 180*200 سانتیمتر طراحی شده است. در ساخت سرویس خواب سلطنتی شبنم از چوب راش بهره گرفته شده است. سرویس خواب سلطنتی شبنم شامل یک تخت خواب دو نفره به ابعاد 180*200 ، آینه، میز آرایش، دو عدد میز پاتختی و یک صندلی میز آرایش می‌باشد. این سرویس خواب دارای10 کشو بوده 6 کشوی آن در میز آرایش و 4 کشوی آن در پاتختی های کنار تخت خواب می‌باشد که مزیت مهم برای کسانی است که در سرویس خواب به دنبال کشو های زیاد می باشند. طراحی میز آرایش این سرویس خواب، به گونه ای است که می توان پاها را در داخل آن برد و به راحتی به آینه و وسایل روی میز دسترسی داشت. طراحی قسمت تاج آینه و تخت خواب باهم دیگر هماهنگ بوده که زیبایی منحصر به فردی را ایجاد کرده است.

قیمت ست کامل: 6,485,000 تومان

قیمت سرویس خواب و تختخواب دو نفره دیجی چوب (1)



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24 مراجعه کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی