فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

  • ۰
  • ۰

مجموعه ای بی نظیر از قیمت سرویس خواب دو نفره . اتاق خواب شاید در نگاه اول فقط مکانی برای خوابیدن به نظر برسد ولی هرگز نباید از این موضوع غافل بود که اتاق خواب بیشتر از آنکه صرفا محلی برای خواب باشد محلی برای آرامش روحی افراد است، وگرنه انسان میتواند در هر جایی بخوابد ولی جاییکه بتواند آرامش خود را پس از یک روز سخت دوباره بدست آورد چیزی متفاوت از صرف خواب است. خوشبختانه امروزه افراد به این مهم پی برده اند و از طرق مختلف سعی در ایجاد اتاق خوابی آرامش دهنده هستند. این آرامش میتواند از نوع چیدمان و دکوراسیون اتاق خواب و همچنین رنگ دیوارهای آن حاصل گردد ولی بدون شک کانون تمرکز یک اتاق خواب سرویس خواب آن است. تختخواب وسیله ای است که هر فرد حداقل 6 تا 8 ساعت از شبانه روز خود را بر روی آن میگذراند و همانطور که بالا ذکر شد این زمان، زمان آرامش یک فرد در طول 24 ساعت است. از این رو راحتی تختخواب و تشک مورد استفاده بسیار حائز اهمیت است. اما از چیزی که نمیتوان گذشت بحث مدرنیسم و دکوراسیون است چرا که امروزه نمیتوان صرفا راحتی را بدون زیبایی برای یک اتاق خواب در نظر گرفت. 

یکی دیگر از مسائلی که در بحث اتاق خواب پیش می آید سرویس خواب عروس است. سرویس خواب عروس درعین راحتی که در بالا دلیل آن ذکر شد بایستی یک زیبایی و حالت خاصی داشته باشد که با سایر المانهای اتاق خواب نیز هماهنگی کامل داشته باشد.

اما چیزی که امروزه کار را سخت کرده است وجود تنوع زیاد سرویس های خواب و تختخواب دو نفره در بازار است، بطوریکه برای پیدا کردن یک سرویس خواب راحت و شیک شاید بایستی روزها زمان صرف کرد و چندین گوشه شهر را گشت تا بتوان سرویس خواب دو نفره مورد نظر خود را پیدا کرد.

ما در بخش نبض بازار امروز سایت اتاق سری به فروشگاههای آنلاین سرویس خواب در تهران زدیم و تصمیم گرفتیم این کار را برای شما کمی راحت تر کنیم. در این پست 99 طرح سرویس خواب و تختخواب دو نفره همراه با قیمت و تصاویر آن را گرد آوری کرده ایم تا شما کاربر گرامی از بین انبوهی از طرحها و سبکها بتوانید سرویس خواب مورد نظر خود را پیدا کنید. در این پست شما با کلیک بر روی هر کدام از سایتهای میتوانید وارد سایت فروشنده شده و سرویس خواب مورد نظر خود را تهیه کرده و یا بصورت حضوری در محل فروشگاهها حاضر شده و سرویس خواب دو نفره مورد نظر خود را خریداری نمایید.

در اینجا شایان ذکر است که سایت اتاق هیچگونه مسئولیتی در قبال کیفیت یا قیمت سرویس خواب ها ندارد و صرفا جهت سهولت کار شما بازدید کننده محترم این مرجع را برای قیمت 99 مدل سرویس خواب و تختخواب دونفره عروس تهیه کرده است. در انتخاب این سرویس ها سعی کرده ایم از نظر تنوع در طرح و قیمت بهترین نمونه های موجود را ارائه نماییم. سرویس خواب های ارائه شده در زیر همگی از جنس چوبی یا MDF ام دی اف هستند.

قیمت سرویس خواب و تختخواب ماکا (3)

تصویر و قیمت سرویس خواب مدرن بارنا (ماکا چوب)

طرح و رنگ:  پارچه ارائه محصول در انواع رنگ ها و طرح های پارچه – رنگ تخت ام دی اف اگانت تیره

قیمت ست کامل: 3,500,000 تومان



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی