فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

فروش تخت خواب

  • ۰
  • ۰

انواع میگو

میگو ببری: یکی از برترین انواع میگو خوراکی که در آب های خلیج فارس با رشد خوبی همراه بوده است، میگو ببری نام دارد. این میگو از میزان زیادی ویتامین B12 و ویتامین D برخوردار بوده و همچنین سرشار از امگا۳ و پروتئین می باشد. میزان فسفر در میگو ببری بسیار بیش تر از انواع میگو های دریایی بوده است و البته با قیمت بالایی حدود هر کیلو ۵۵۰۰۰ تومان در بازار به فروش می رسد.
متوسط سایز میگو ها ۳۰ الی ۴۰ بوده است و این نوع میگو از گوشت سفید و لذیذ برخوردار می باشد و از معروف ترین انواع میگو خلیج فارس و آبهای بوشهر و بخشهایی از حوزه ابی خوزستان محسوب می شود. از خواص میگو ببری می توان به جلوگیری از سرطان ها، ضد فشار خون و ضد آلزایمر اشاره کرد.

میگو موزی: یکی دیگر از انواع میگو های دریایی که البته از معروف ترین میگو خلیج فارس محسوب می شود، میگو موزی نام دارد. این میگو در سفره های ایرانی از اهمیت خاصی برخوردار بوده و بیش ترین فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. و گوشت این میگو نیز  از طعمی لذیذ برخوردار است. و بیشتر در آبهای هرمزگان صید می شود .

میگو سفید هندی: این میگو از رده سخت پوستان بوده و از جنس پنئوس به شمار می رود و البته از خانواده پنائیده ها محسوب می شود. کل بدن میگو دریایی سفید هندی را پوسته ای سخت پوشانده است و البته غیر قابل انعطاف بوده و دارای کاراپاس دراز می باشد و فشردگی در بدن این میگو احساس می شود. این میگو  ابهای شرقی هرمز گان و تا بندر جاسک زندگی می کند.



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر 24مراجه کنید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی